Header Ads

Kara Listeye Düşmeden Borç Ödeme TakTikleri

        Kredi ve Kredi kartı borcu nasıl ödenir ?



Arkadaşlar herkes belli bir sıkıntının içinde kendine göre 1.000 lira 10.000 lira borcu var yada  daha fazla hiç farketmez

Maaşınızın artmasını beklerseniz kesinlikle hata yaparsınız  hemen yapabileceklerinizi size şimdi yazıcam bu adımları uygulayarak emin olun feraha kavuşacaksınız bende düne kadar 20.000 TL'lik borcun içinden çıktım şimdi adımları iyi dinleyin


  1. Findeks Kredi Notu
evet arkadaşlar Findeks kredi notu sorgulaması satın alacagız 1 yıllık her ay her gün gerekirse nereye ne kadar borcumuz var ayrıntılı listesini oluşturacagız

2. Hemen kendimize bir plan yapacagız örnegin borçlarımız şu şekil olsun


3000 TL Akbank  avans hesaba olsun

3000 TL Akbank Kredi kartına olsun

750 TL   Finansbank  Avans  hesaba olsun

Kara Liste 


Öncelikli borcumuzu en büyügünü eriterek başlamak olucak ben bu durumu şöyle yaptım  hemen  bu plana dahil  oldugumda  Akbank borcumu 2 ay boyunca elime kalan bütün parayla ödedim  harlclıgımı ayırıp    örnegin: 3000  TL maaş alıyordum 1300 TL eve yardım ediyordum  geriye kalan 1700 TL 200 Lira harclık alıp 1500 1500 ödeme yaptım  bu süre zarfında diger bankalara ödeme yapmadım  Çünkü  90 günlük süremiz var rahat olun   2 ayda avans hesabı bitirdikten sonra  hemen kredi kartına geçtim   1 ay sonra onada 1500 yatırdıktan sonra  Finansbank hesabıma 3 aydır ödeme yapmadıgım için sürekli ihtar mesajları atmaktaydı borcumu ödemem için aksi halde avukata düşüp kara listeye girmem an meselesi olacagı için  89.gün asgari ödeme tutarını ödeyip  FİNANSBANK'I 3 ay daha ertelemiş oldum  ve kredi kartımı rahatça ödeme fırsatım oldu  ve  1 ay sonra Kredi kartı borcum daha bittigine göre artık  dipten çıkmak üzereydim ve 2 aya kalmadan finansbanka olan borcumuda ödemiş oldum ve borçsuz  bir şekilde tertemiz oldum hemde avukata ve kara listeye düşmemiş oldum :) sizlerde bu şekilde bir plan yaparak   kara listeye düşmekten kurtulabilirsiniz  sorularınız olursa    bbiler16@gmail.com adresine yazabilirsiniz   

NOT =Saglıgınızla ilgili ve Genel bilgilerin verildigi www.tovsiyever.com adresimi ziyaret etmek isterseniz   BURAYA TIKLAYIN


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Herhangi bir çözüm için "Sizin için" hazırız...
Bize Ulaşın